Уряд просять забезпечити можливість поділу на групи для вивчення окремих предметів - петиція

01.10.25 - 15:31

Уряд просять забезпечити можливість поділу на групи для вивчення окремих предметів - петиція<p>Вчителі звернулися до Кабінету міністрів з проханням забезпечити поділ класів на групи для вивчення окремих предметів, якщо в класі понад 23 учні. Це дозволить покращити якість навчання та безпеку учнів, особливо на практичних заняттях.</p>

Уряд просять забезпечити можливість поділу на групи для вивчення окремих предметів - петиція<p>Вчителі звернулися до Кабінету міністрів з проханням забезпечити поділ класів на групи для вивчення окремих предметів, якщо в класі понад 23 учні. Це дозволить покращити якість навчання та безпеку учнів, особливо на практичних заняттях.</p>

Учителі просять Кабінет міністрів забезпечити можливість поділу на групи для вивчення окремих предметів класів, у яких навчається понад 23 учні. Про це йдеться на сайті електронних петицій уряду, передає УНН.

Деталі

Сьогодні держава говорить про зниження рівня знань учнів та освітні втрати, звинувачуючи в цьому вчителів і самих учнів. Однак саме держава має створити такі умови, які давали б можливість дітям якісно вчитися, а вчителям - якісно навчати. Переповнені класи, відсутність поділу на групи, брак обладнання та спортивних залів - це щоденна реальність. 27 учнів на уроці англійської, 30 у кабінеті фізики, 25 дітей одночасно з ножицями чи швейними машинками - це не про безпеку і не про якість освіти

- пише автор петиції.

Він пропонує уряду наступне:

  • встановити єдину норму: поділ класів на групи при понад 23 учнях під час вивчення мов (українська та іноземні), а також на уроках фізичної культури (починаючи з 1 класу);
    • для інформатики: один учень = один комп’ютер. Якщо комп’ютерів 10, то група 0 не більше 10 учнів;
      • для трудового навчання та технологій: поділ на групи по 8–10 учнів (але не більше двох груп), з урахуванням кількості обладнання;
        • у класах із понад 23 учнями: обов’язковий поділ на групи для природничих дисциплін (фізика, хімія, біологія) під час проведення лабораторних і практичних робіт;
          • при вивченні профільних предметів у старшій школі (10–12 класи): формувати групи по 8–10 учнів, допускаючи об’єднання учнів з різних класів (міжкласні групи);
            • в умовах інклюзивного навчання: зменшувати наповнюваність класів або встановлювати обмеження - не більше однієї дитини з ООП у класі при високому рівні підтримки;
              • поділ і забезпечення належних умов мають фінансуватися за рахунок освітньої субвенції. Держава зобов’язана гарантувати кошти, а не перекладати відповідальність на місцеві бюджети чи директорів.

                Поділ класів - це не розкіш, а необхідність, яка має відповідати світовій практиці. А саме: групи формуються вже при понад 20–24 учнях, а для практичних і лабораторних занять - навіть менше. Україна не повинна відставати від цих стандартів

                - додає автор.
                Нагадаємо

                Кабінет міністрів здійснив розподіл понад 6,2 млрд гривень на доплати вчителям за несприятливі умови праці у вересні-грудні 2025 року.

                Источник: УНН

                Комментарииcomm.jpg

                captcha code
                Отправить