До 2030 року росія втратить близько половини цивільного авіапарку - розвідка<p>Служба зовнішньої розвідки України повідомляє, що до 2030 року росія втратить сотні літаків через санкції, що унеможливлюють технічне обслуговування. З парку перевізників вибудуть 109 іноземних та 230 радянських літаків, а також понад 200 вертольотів.</p>
До 2030 року росія втратить близько половини цивільного авіапарку - розвідка<p>Служба зовнішньої розвідки України повідомляє, що до 2030 року росія втратить сотні літаків через санкції, що унеможливлюють технічне обслуговування. З парку перевізників вибудуть 109 іноземних та 230 радянських літаків, а також понад 200 вертольотів.</p>
російські авіакомпанії, відрізані санкціями від імпорту нових літаків, запчастин і техобслуговування, до 2030 року ризикують втратити сотні лайнерів. З парку перевізників вибудуть 109 іноземних літаків і ще 230 радянських машин, яким 40-60 років, пише УНН з посиланням на Службу зовнішньої розвідки України.
ДеталіВ СЗР також повідомили, що в росії планується списання понад 200 вертольотів, більшість із яких – російського виробництва.
Зараз у російських перевізників 1135 літаків, із них літають лише 1 088 – решту вже розібрано на запчастини. Якщо тенденція збережеться, за п’ять років росія втратить майже половину цивільного авіапарку
- повідомили у розвідці.
У спецслужбі пояснили, що основною причиною цього процесу є санкції, які унеможливлюють повне технічне обслуговування іноземної техніки. Для старих радянських літаків росавіація просто продовжує термін служби до 60 років, не враховуючи фактичний технічний стан. Крім того подовжено ресурс двигунів SaM-146 для "Суперджетів".
Державні плани наростити власне виробництво не виконуються: у 2022–2025 роках російський флот поповнився лише 13 новими літаками замість запланованих понад 120. У 2025 році з 15 запланованих до здачі бортів авіазаводи спромоглися передати лише один
- пояснили в розвідці.
Там також додали, що заради компенсації нестачі, москва намагається орендувати літаки за кордоном. Після відмов Казахстану, Катару, Кувейту та Ефіопії, авіакомпанії почали використовувати внутрішні резерви. Вантажна компанія "Волга-Днепр" передала "Аерофлоту" вісім Boeing’ів, які розберуть на запчастини для підтримки решти флоту.
ДоповненняНа тлі технічного занепаду зростає міжнародний тиск. ІКАО у своїй останній резолюції звинуватила росію у дестабілізації глобальної авіанавігації через систематичні перешкоди GPS і закликала припинити порушення міжнародного авіаційного права
- підсумували в СЗР.
На Бельгію чиниться все більший тиск, щоб дозволити використання заморожених російських активів для "репараційного кредиту" Україні після того, як Берлін та інші західні столиці змінили свою позицію.
Источник: УНН