Індія обирає британські ракети LMM, які використовують ЗСУ, замість російських "Панцирів" <p>Індія уклала угоду з Великою Британією на постачання легких зенітних ракет LMM (Martlet) на суму близько 468 млн доларів. Це рішення дозволить Делі диверсифікувати поставки озброєнь та зменшити залежність від російських систем.</p>
Індія обирає британські ракети LMM, які використовують ЗСУ, замість російських "Панцирів" <p>Індія уклала угоду з Великою Британією на постачання легких зенітних ракет LMM (Martlet) на суму близько 468 млн доларів. Це рішення дозволить Делі диверсифікувати поставки озброєнь та зменшити залежність від російських систем.</p>
Індія уклала угоду з Великою Британією на постачання легких зенітних ракет LMM (Martlet) на суму близько 468 млн доларів, які використовуються також Україною для боротьби з безпілотниками. Це рішення стало логічним кроком для Делі: на досвіді ЗСУ ракети показали високу ефективність проти БПЛА та малих цілей, що робить їх цінним доповненням до індійської протиповітряної оборони. Про це йдеться у матеріалі Defence Express, пише УНН.
ДеталіКонтракт передбачає постачання значної партії LMM, вироблених у Белфасті (Північна Ірландія), з можливістю інтеграції на наземні пускові установки, бронетехніку та кораблі. Цей крок свідчить про прагнення Індії диверсифікувати поставки озброєнь і зменшити залежність від російських систем, попри пропозиції кремля продати "Панцирь‑С1М" з новими протидроновими ракетами ТКБ-1055.
Технічні характеристики LMM роблять її ефективним засобом протидії сучасним загрозам: вага – 13 кг, довжина 1,3 м, бойова частина – 3 кг, дальність ураження – до 6 км при пуску з землі. Наведення здійснюється за принципом "лазерної стежки", що дозволяє атакувати малопомітні цілі та ігнорувати теплові пастки.
Ракети LMM вже постачаються Україні в рамках британської підтримки, де вони довели свою ефективність у реальних умовах. Контракт з Індією також відкриває можливості для подальшого розвитку виробництва у Великій Британії та співпраці з індійськими підприємствами, хоча британські виробники стикаються з логістичними проблемами, браком кадрів і бюрократичними перепонами.
Источник: УНН