Нова потужність для дрифту: Ford розкриває переваги Mustang сьомого покоління з пакетом продуктивності RTR<p>Нова лінійка Mustang від Ford включає пакет продуктивності RTR, що забезпечує оптимізоване рульове управління та унікальні налаштування системи контролю стійкості. Це дозволяє досягти кращих показників під час дрифту та універсальності у різних гоночних дисциплінах.</p>
Нова потужність для дрифту: Ford розкриває переваги Mustang сьомого покоління з пакетом продуктивності RTR<p>Нова лінійка Mustang від Ford включає пакет продуктивності RTR, що забезпечує оптимізоване рульове управління та унікальні налаштування системи контролю стійкості. Це дозволяє досягти кращих показників під час дрифту та універсальності у різних гоночних дисциплінах.</p>
Нова лінійка Mustang містить міцний пакет продуктивності від RTR. Серед переваг: оптимізований рульовий механізм, унікальні налаштування системи контролю стійкості і доступні амортизатори MagneRide для забезпечення "кращої продуктивності під час дрейфу". Передає УНН із посиланням на Motor1.
ДеталіНа Детройтському автосалоні Ford представив абсолютно новий Mustang . Оголошено що машина є частину лінійки високопродуктивних автомобілів.
Компанія підкреслила новий курс з випуском моделей Dark Horse та GTD. Крім того пропонуєтья варіант високої продуктивності для ентузіастів, які цінують вартість – це пакет Mustang EcoBoost RTR 2026 року.
У компанії пояснили, що завдяки оновленням від RTR, який має багаторічний досвід у чемпіонатах Formula Drift, створено Mustang у якості більш потужної машини для дрифту.
Характеристика Mustang RTRСеред особливостей авто - відмінні гальмівні супорти Brembo Hyper Lime та спойлер на підставці.
Brembo з пакету GT Performance – це шестипоршневі спереду та чотирипоршневі ззаду. А щоб посилити жорсткість, інженери Ford запозичили задній підрамник та передній і задній стабілізатори поперечної стійкості Dark Horse.
Mustang тепер має "оптимізований рульовий механізм зі збільшеним ходом", Також серед нововведень - унікальні налаштування системи контролю стійкості та доступні амортизатори MagneRide. Останні розроблені для забезпечення "кращої продуктивності під час дрейфу".
У Ford сподіваються, що Mustang RTR буде якісно оцінена і як дрифт-кар, і як універсальна машина, яка має продемонструвати свої властивості у дрег-рейсингу, автокросу або динамічних дорожніх поїздок.
НагадаємоFord потай розробляє гібридну версію S650 Mustang.
Ще УНН повідомляв, що модифікації від G-Power вартістю 42 тисячі доларів перетворюють BMW M4 Competition на 720-сильний автомобіль, здатний розганятися до 320 км/год.
Источник: УНН