Півень-стендапер, Влад Куран і "Наша Ряба": в МХП розкрили секрети нової рекламної кампанії бренду

29.09.25 - 16:00

Півень-стендапер, Влад Куран і "Наша Ряба": в МХП розкрили секрети нової рекламної кампанії бренду<p>Бренд "Наша Ряба" випустив нову лінійку ковбас і сосисок преміум-якості зі 100% курятини власного виробництва. Компанія МХП запустила масштабну рекламну кампанію з анімованим півнем-стендапером, озвученим українським коміком Владом Кураном.</p>

Півень-стендапер, Влад Куран і "Наша Ряба": в МХП розкрили секрети нової рекламної кампанії бренду<p>Бренд "Наша Ряба" випустив нову лінійку ковбас і сосисок преміум-якості зі 100% курятини власного виробництва. Компанія МХП запустила масштабну рекламну кампанію з анімованим півнем-стендапером, озвученим українським коміком Владом Кураном.</p>

Бренд "Наша Ряба" представив нову лінійку ковбас та сосисок преміум-якості зі 100% вмістом курятини власного виробництва. Одночасно, компанія МХП запустила масштабну рекламну кампанію, центральним героєм якої став анімований півень-стендапер. Про це повідомляє прес-служба компанії, передає УНН.

Головний герой рекламного ролику звертається до глядачів із жартами та іронією, а також порушує традиційне питання: "Кому як не нам відповідати на питання "що було перше": курка чи яйце?". Озвучив персонажа відомий український комік Влад Куран ("Ветерани космічних військ").

Влад Куран

"Найбільш прикольно мені було стати голосом тваринки, бо я завжди хотів озвучити мультфільм. А тут - курочка. Мені дуже сподобалось!" - зазначив він.

За словами креативної команди бренду, кастинг не проводили, адже саме Куран першим спав на думку, коли був промальований образ героя.

"Герой навіть отримав від креаторів прізвисько "Куркан" - такий же розумний, щирий, іронічний та любить поїсти", - пояснили у "Нашій Рябі".

Рекламний відеоролик є анімованим. У компанії зазначають, що це - незвичний для бренду крок, однак логічний, адже нова продуктова лінійка відповідає сучасним трендам і спілкується зі споживачами "однією мовою".

Кампанія охоплює телебачення, диджитал-канали та колаборації з інфлуенсерами. Вона покликана донести меседж як до старшого покоління споживачів, яке добре пам’ятає перші реклами "Нашої Ряби", так і до молодшої аудиторії, яка очікує сучасного підходу та креативу.

"Нова рекламна робота - дещо незвичний для бренду формат. Утім, логічний - новинка, яка відповідає запиту сучасного споживача, говорить із ним однією мовою, використовуючи зрозумілий трендовий культурний код", - пояснили у компанії.

Нові сосиски та ковбаси "Наша Ряба" вже доступні у продажу по всій Україні.  

Источник: УНН

Комментарииcomm.jpg

captcha code
Отправить