Porsche та Aston Martin підвищують ціни у США на тлі подальшого продовження мит Трампа<p>Європейські виробники люксових авто, включаючи Porsche та Aston Martin, підвищують ціни у США через мита. Це відбувається після того, як США та Європа уклали торговельну угоду про 15% тариф на автомобілі з ЄС.</p>
Porsche та Aston Martin підвищують ціни у США на тлі подальшого продовження мит Трампа<p>Європейські виробники люксових авто, включаючи Porsche та Aston Martin, підвищують ціни у США через мита. Це відбувається після того, як США та Європа уклали торговельну угоду про 15% тариф на автомобілі з ЄС.</p>
Європейські виробники автомобілів класу люкс, включаючи Porsche та Aston Martin, стрімко просуваються вперед завдяки підвищенню цін у Сполучених Штатах. Це може вказати шлях для більших брендів, які наслідуватимуть їхній приклад, оскільки компанії перекладають вартість мит на власний рахунок, пише УНН з посиланням на Reuters.
ДеталіСполучені Штати та Європа досягли торговельної угоди, згідно з якою з серпня на автомобілі, вироблені в ЄС, буде запроваджено тариф у розмірі 15%, що нижче, ніж раніше загрожувалося, але набагато вище, ніж ставка у 2,5%, яка встановлювалася до того, як президент США Дональд Трамп розпочав свій торговий наступ цього року.
У середу бренд класу люкс Porsche, що належить Volkswagen, заявив, що підвищив ціни в США на 2,3-3,6% у липні, і наразі не планує створювати виробничу присутність у США – крок, який дозволить йому уникнути мит.
Це не буря, яка мине/ Ми продовжуємо стикатися зі значними викликами по всьому світу
– сказав генеральний директор Porsche Олівер Блум
Гендиректор Porsche це заявив після того, як компанія знизила свій річний цільовий прибуток і повідомила про втрати від тарифів у розмірі 462 мільйонів доларів у першому півріччі.
Тарифи США завдали значного удару по світових автовиробниках, змушуючи такі компанії, як GM, Volkswagen, Hyundai та Mercedes-Benz, реєструвати збитки на мільярди доларів, видавати попередження про прибутки, скорочувати прогнози та підвищувати ціни.
Ford Motor, яка може похвалитися внутрішнім виробництвом близько 80% автомобілів, що продає в США, заявила в середу, що результати другого кварталу зазнали збитків від мит на 800 мільйонів доларів, а вищі мита США, ймовірно, коштуватимуть більше, ніж очікувалося за рік.
Японський автовиробник Nissan у середу повідомив про квартальний збиток у розмірі 535 мільйонів доларів, на який вплинули тарифи США, реструктуризація та зниження обсягів продажів.
Британський виробник спортивних автомобілів Aston Martin заявив, що з минулого місяця поступово підвищив ціни в Сполучених Штатах, опублікувавши попередження про прибутки на основі впливу тарифів США та тривалого пригніченого попиту в Азії.
Додаткові витратиХоча великі автовиробники поки що стримуються, в інших секторах спостерігається зростання цін, оскільки компанії намагаються перекласти додаткові витрати на мита. Аналітики заявили, що великі автовиробники можуть зробити аналогічні кроки у другій половині року.
У другій половині року ми прагнемо отримати додаткову видимість щодо здатності Mercedes-Benz та решти преміальних виробників оригінального обладнання підвищувати ціни в США, щоб компенсувати вплив тарифів
- йдеться в примітці J.P. Morgan.
Європейські автовиробники також стають менш оптимістичними щодо можливості укладення додаткових галузевих знижок мит, змирившись із 15% ставкою.
Генеральний директор Mercedes Ола Келленіус заявив аналітикам у середу, що група припускає, що мита залишаться на рівні 15%, що ставить під сумнів надії компаній на можливість домовитися про індивідуальні угоди.
По суті, це глобальна угода наразі
– сказав Келленіус, який також є президентом європейського автомобільного лобі ACEA.
Будь-які додаткові угоди були "дуже невизначеними".
Минулого тижня Volkswagen заявив, що сподівається, що інвестиційні зобов’язання допоможуть йому домовитися про зниження тарифів США.
ДоповненняПрибуток Audi після оподаткування в першому півріччі впав на 37,5% до 1,3 мільярда євро, що є третім поспіль річним падінням. Компанія знизила прогноз обороту на поточний рік до 65-70 мільярдів євро, очікуючи значно нижчої рентабельності продажів.
Источник: УНН
