Як чітка місія впливає на ефективність бренду та де шукати свою?<p>Правильно сформульована місія компанії підвищує продуктивність бізнесу, збільшуючи інновації до 30% та залученість співробітників до 40%. Це впливає на дохідність бренду, ефективність рекламних кампаній та лояльність споживачів.</p>
Як чітка місія впливає на ефективність бренду та де шукати свою?<p>Правильно сформульована місія компанії підвищує продуктивність бізнесу, збільшуючи інновації до 30% та залученість співробітників до 40%. Це впливає на дохідність бренду, ефективність рекламних кампаній та лояльність споживачів.</p>
Правильно сформульована місія компанії безпосередньо впливає на продуктивність бізнесу. За даними досліджень, такі бренди демонструють до 30% більший рівень інновацій та до 40% вищу залученість співробітників порівняно з конкурентами, які не мають чітких цінностей.
Цю думку поділяє і Netpeak — digital-агентство інтернет-маркетингу, яке регулярно допомагає бізнесам "знаходити себе". А ще має власну місію: потрапити з третього світу в перший у рамках одного покоління, не змінюючи географічну дислокацію, передає УНН.
Навіщо бізнесу потрібна місія?Приблизно 64% споживачів вибирають компанії, з якими поділяють спільні цінності. Добре сформульована місія — це інструмент стратегічного планування, який гарантує, що кожна ініціатива відповідає довгостроковим цілям бізнесу. Це впливає на такі показники:
Під час побудови бренд стратегії фахівці зважають на те, чим саме займається бізнес, кого обслуговує, яких довгострокових результатів прагне досягти.
Як побудувати потужну місію бренду: практичні порадиСтворення місії починається з глибокого розуміння того, чим живе бізнес. Варто визначити, яку реальну проблему аудиторії розв’язує компанія, кому вона допомагає та які цінності є фундаментальними.
Далі важливо окреслити довгострокові амбіції. І варіант "ми хочемо бути кращими" не підходить, адже цього прагнуть усі. Важливо чітко зафіксувати, як зміниться ринок або життя ваших клієнтів завдяки роботі бренду.
Місія має бути зрозумілою і для команди. Якщо співробітники можуть чітко відповісти, навіщо працює компанія, ви все зробили правильно. Якщо ж вона більше схожа на універсальний слоган, її потрібно переформулювати.
Але визначити свої сильні сторони самостійно складно. Найкраще рішення — звернутися до фахівців, які мають великий досвід роботи з відомими українськими та світовими брендами. Такі послуги надає Netpeak Agency — компанія, яка точно знає, як здобути точний результат, і регулярно підтверджує це завдяки успішним кейсам і власним показникам.
Источник: УНН
